Saturday, December 19, 2015

MY BELOVED WIFE ŽELJKA (23.09.1949 - 27.11.2015) - R.I.P.

MY BELOVED WIFE ŽELJKA 
(23.09.1949 - 27.11.2015) 
- R.I.P.
  
 * For my beloved wife Željka,
for her beautiful soul !

* Por mi amada esposa Željka,
por su hermosa
alma !
* За моју вољену супругу Жељку,
за њену племениту душу !
 
 





 
CONDOLENCES: 
 Željka (1949-2015)
*********************************************
Nuestra solidaridad y amistad con Darko47
-------------------------------------------------------
Canciones Del Ayer, patentiza su sentido pésame al amigo y compañero forista Darko47, ante el sensible fallecimiento de su querida esposa, deseamos paz y consuelo al querido amigo Darko, acompaña nuestro mensaje el fraternal saludo de la comunidad de CDA.
Descanse en paz la esposa de Darko.
/ Victor GT


Que descanse en paz, una amiga, una novia, una esposa, una madre. Me uno a tu pesar y deseo que Dios te abrace cada momento.
/Marlop


Mis más sentidas condolencias para el amigo Darko47. Dios les de consuelo y resignación a todos sus familiares y descanso eterno para el alma de su amada esposa.
Un abrazo a la distancia
/Beida Gil


 
Te acompaño en tu dolor, amigo Darko, ante tan irreparable perdida. Recibe un fuerte abrazo.
/MVLeiton


Te acompaño en tu dolor, amigo Darko, ante tan irreparable perdida solo una cosa ella esta descansando en la paz de Dios.
/Frankrost

FRANKROST, Managua, Nicaragua

Dear friend Darko,
My deepest condolences to you and your family in this hard moment that you are living.
Rest in peace for your beloved wife, always my solidarity will be with you my friend.
 


/MetalStorm
 
My friend,
Please receive my deepest condolence. You know that I appreciate our friendship, and I send you all my solidarity in these hard times.
Your grieve is also mine.
My friend,
I cry with you. In this very moment I'm crying. I feel your pain.
She is surely crying as well, because she didn't want to cause such grieve to you. But you know that she's around you, she is in your heart as well, she lives in your memories and into your soul. She is not away, she can't be.
You're not alone. Please, open your eyes, you're not alone, she's at your side. It's only a separation for a while.
Please take your life as she would want you to live. She wants you to be happy, and strong, and plenty of life.

She doesn't like to see you crying all the time. You can open the gates of your memories and she'll be there. Any time, probably while dreaming, she will take a visit to you, for sure.
May the candlelight illuminates her spirit.
Hard times indeed, my friend Darko. The lost of a beloved one is one of the greatest pain in life. But don't forget to keep in mind those precious moments that you shared together, that last forever.

Take a deep breath, again and again. Go outside as much as you can. Go visit your daughter, go visit a friend. Remember nice times... there's much that you can do.
 
/Roberto Mago,
Cochabamba, Bolivia

Very sorry for your loss! May her memory be eternal! God bless you sir!                                                  
/Gerard York, Tallahassee, Florida, USA

  I am so sorry for your loss my friend.. I will hold you in my heart.

/Susan Cameron, USA
 Uspela sam da pročitam "...nepročitano pismo"...Čitala sam ga satima jecajući...Toliko ljubavi i bola...
Bože,koliko sam je volela.Veselu,ljutu,pametnu,svu raščupanu, prelepu,nasmejanu...
Dozvolite mi da se i ja isplačem i znajte,da sam,iako me nema tu,sa vama,da mislim na vas i da vas neizmerno volim.

 Vesna Popovic's Profile Photo/Vesna Popović, Paris



  I'm sorry Slobodan, you losted your wife! The sincere compassion to you and to all your family frown emoticon R.I.P.
/Maria Shipka


Beloved uncle Darko,
I am so sorry to find out that Zjelka left this earthly place and Rest in Peace in Heavenly places. My sincere condoleances. May the Lord comfort you and give you and your family the strength, rest & peace at this season of life. God bless you all abundantly.
With love Leila

/ Leila Ira, Amsterdam, Holland


*********************************************
Željka (1949-2015)
*********************************************



MOJE NEPROČITANO PISMO
------------------------------------------------------------------------------------
Moja Žiži,
Oprosti mi što nisam mogao da ti pomognem. Oprosti nam svima, molim te. A jako sam se trudio, to znaš.
Danas nije lep dan, ni srećan dan, ni običan dan. Sve je tužno. A pogledaj, došla su ti naša deca, Sanja i Saša, došli su ti tvoji unučići, pa tvoja braća, njihove porodice. Pa ostala familija. Pa onda tvoji poznati, koleginice i kolege. Prijatelji. Ljudi iz Kompanija Galenika i Štampa Sistem. Oni koji su te poznavali ili su čuli za tebe. I drugi. Pa onda i ja, tvoj Darko. Ovde stojimo i gledamo kako odlaziš sa ovog sveta ali ja znam da si ti sa nama. Dragi Gospod Bog će blagosloviti tvoju predivnu dušu. I dati ti večni spokoj i mir.
Bila si skromna i predobra, uvek pomagala drugima. Brinula si se o svemu. I znala si da se raduješ. Kao onda, na poljima lavande na Hvaru, ili u kestenovim šumama Dvora na Uni, ili u Trstu... Saldi, saldi... A ti kažeš – Dare, hajdemo u ozbiljniju robnu kuću. I na Zlatiboru. I na svakoj stopi koju smo prošli zajedno. O svemu si mislila i o svemu brinula. Bila si dobra, ali ja nisam uvek bio dobar prema tebi. Molim te, oprosti mi.
Vitka kao srna, sa toplim očima, stajala si ispred oglasne table Nemačke delegacije u holu u Bulevaru revolucije. Sa trakom povezanom kosom. I tako je počelo. Pa smo zajedno prolazili kroz život. Pa smo zajedno prolazili kroz naše radne obaveze – tvojih u Vatrosprem Trgovini, kao i u drugim firmama mojih poslovnih obaveza i došli tako do penzija. Uz našu dragu decu. I naše unučiće.
Kažu – otišla si posle kratke i teške bolesti. A ja to ne prihvatam. Nisi ti otišla. Ne vidim te i ne čujem te, ali zasigurno znam da si ovde sa nama, da ćeš nam i dalje pomagati i davati utehu. A ja... Ja zaista žalim i patim što nisam mogao da ti pomognem.
Poslednjeg dana rekao sam ti:
„Kraj je posete, ja sad idem. Da mi kažeš ĆAO i da mi mahneš kod izlaza. Sutra ću opet doći, a ti mi obećaj – nećeš nikud da odeš?“
A ti si mi tada rekla ĆAO i kada sam izlazio iz one sobe, okrenuo sam se i mahnuo ti. A ti si onda takodje mahnula. I tako je bilo poslednjeg dana.
Sada te pozdravljam. Da spavaš, a bićeš budna. Da dragi Bog blagoslovi tvoju napaćenu predobru dušu. Da ti da večni mir i spokoj. Spavaj sa andjelima i budi sa andjelima i neka te andjeli večno čuvaju.
Spavaj u miru i neka ti je laka zemlja.
BOG DA TI DUŠU PROSTI, MOJA ŽIŽI!
Bez utehe,
Tvoj Darko

 
BOG DA JOJ DUŠU PROSTI !
01.12.2015.


 












 


ŽELJKA (23.09.1949 - 27.11.2015)
R.I.P.
 





1 comment:

  1. Pocivaj draga Zeljka u miru...neka te cuvaju Andjeli.
    Tiha sucut Darko...tebi i tvojoj djeci....mislima uz
    tebe.....i njih....
    pozdrav Darko...javit cu se ponovno...ovog casa,primivsi
    to saznanje,veoma mi je tesko....nastavit cu kasnije kada
    prihvatim tu okrutnu istinu....pozdrav djeci.....volim te
    prijatelju moj!

    ReplyDelete